نرم افزار فروشگاهی + سخت افزار


نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم و سخت افزارهای متناسب (بارکد خوان، پرینتر فاکتور، پایانه فروشگاهی ، سیستم وزن کشی خودکار)

نرم افزار تحت وب


طراحی یک راهکار اختصاصی تحت وب به کمک ابزار BPM ، همانند سیستم های نوبت دهی، مدیریت پرسنل، انبارداری و CRM

نرم افزار تحت وب


هر سازمانی با هر سایزی دارای یک سری فرآیندهای منحصر بفرد است. فرآیندهایی که برخی ساده هستند و برخی دیگر پیچیده. اگر شما بخواهید برای مکانیزه و مدرن شدن فرایندهای سازمانی خود نرم افزار تهیه کنید بایستی شیوه کاری خودتان را به سمت شیوه کاری آن نرم افزار تغییر دهید. مسلما این کار خیلی دشوار است و اکثرا هم در شرکت و سازمان ها و حتی کسب وکارهای کوچک مانند مطب ها و یا کارخانه های صنعتی می بینیم که نرم افزاری تهیه شده که اصلا از آن یا از پتانسیل ۱۰۰ درصدی آن استفاده نمی شود.

در BPMS ابتدا مدل فرآیند بر اساس زبان BPMN 2.0 ترسیم می شود. سپس مدل داده ای و فیلدهای مورد نیاز در فرم ها طراحی می شوند. همچنین امکان فراخوانی از سایر نرم افزارهای موجود در سازمان نیز به سادگی وجود دارد. در مرحله سوم بر اساس فیلدهای ایجاد شده در مرحله قبل، فرم های مورد نظر را با Drag & Drop و در کمترین زمان ممکن طراحی می نماییم. قوانین تجاری یا Business Rules در مرحله چهارم و با Drag & Drop مشخص می شوند. تاهمین مرحله فرآیند قابل اجراست. پس از اجرای فرآیند، می توانید مشخص کنید که هر فعالیت را چه کسی انجام دهد. رمرحله ۶ یکپارچگی و همکاری بین فرآیندها اتفاق افتاده و سپس فرآیند از محیط آزمایشگاهی قابل انتشار در محیط واقعی خواهد بود.

تیم ما مفتخر است با تکیه بر تجربه ۱۰ ساله در زمینه نرم افزار و راه اندازی راهکاری نرم افزاری، در کمترین زمان ممکن چرخه های سازمانی شما را در قالب نرم افزار طراحی و نرم افزاری یکپارچه با کسب و کارتان را به شما ارائه دهیم.


نرم افزار فروشگاهی


گذر از سیستم سنتی خرده‌فروشی و ورود به عصر فروشگاه‌های بزرگ، نیازهای جدیدی را در میان اصحاب کسب و کار به وجود آورد که بی شک به کارگیری راهکارهای نرم‌افزاری برای حسابداری و مدیریت فروش جزو مهم‌ترین آن‌ها بود.این موضوع سبب شد که نرم‌افزارهای فروشگاهی به عنوان یک رکن ضروری در میان کسب و کارهای مختلف مطرح شوند و روز به روز شاهد محصولات جدید و متنوعی در این حوزه باشیم. اما همین تنوع بالا به خودی خود چالشی را میان صاحبان فروشگاه‌ها ایجاد کرد: در این تنوع بالای نرم‌افزارهای فروشگاهی، کدام یک را برای کار خود انتخاب کنیم؟

چرا سیستم دشت همکاران سیستم

شرکت همکاران سیستم که قریب به ۳۰ سال تجربه توسعه محصولات نرم‌افزاری را در کارنامه خود دارد، تلاش کرده که با نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی «دشت» یکی از گزینه‌های محتمل برای پاسخ سؤال بالا باشد. نرم‌افزار دشت به طور ویژه برای اصناف و فروشگاه‌ها طراحی شده و خدماتی مثل صدور فاکتور خرید و فروش، محاسبه سود و زیان، مدیریت انبارداری، چک کردن مانده حساب و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی دشت برای پلتفرم ویندوز عرضه شده و نسخه تحت وب آن هم در دستور کار قرار دارد. مثل تمام نرم‌افزارهای فروشگاهی، تمرکز دشت روی صدور فاکتور فروش بوده، به همین دلیل صفحه نخست نرم‌افزار به این موضوع اختصاص داده شده تا به سریع‌ترین حالت امکان صدور فاکتور برای مشتری را داشته باشید.

اما ویژگی‌هایی هستند که به سادگی کار و افزایش سرعت دشت کمک می‌کنند. نخستین ویژگی، سیستم جستجوی یکپارچه نرم‌افزار است. به لطف جستجوی یکپارچه نه تنها در میان کالاهای تعریف شده، بلکه میان کد و بارکدها هم می‌توان به جستجو پرداخت و سریعا به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد.

راهکار مناسب هر کسب و کار


بسته به نوع کاربری، نرم‌افزار فروشگاهی دشت در سه سطح «پایه، استاندارد و پیشرفته» به دست‌تان می‌رسد ضمن این که به جز نسخه عمومی امکان خرید نسخه‌های تخصصی برای املاک، طلافروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های پوشاک و فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی را هم در اختیار دارید که در ادامه به ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.

و تجهیزات فروشگاهی مناسب …

همین الان شروع کنید

وقت شما ارزش دارد

مشاوره رایگان

۰۲۵۳۲۹۱۷۰۱۹

(صبح از ۸ صبح الی ۲ بعد از ظهر)

۰۹۱۰۹۸۱۰۳۳۸ – ۰۹۳۷۹۰۹۲۱۹۳ – ۰۹۱۲۴۵۳۱۴۵۶

فیض – عظیمی

پشتیبانی همیشه آنلاین ...