Posted on Leave a comment

چگونه در جنگ هشتگ ها پیروز شویم

مسلما هرچیزی که به آن یک هشتگ اضافه شود مخاطب بیشتری جذب می کند در مقایسه با یک محتوایی که بدون هشتگ است.

درسال ۲۰۱۹، در سالی که چند سال از حضور شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، پینترست و توئیتر می گذرد وضعیت هشتگ به چه نحوی است؟ چطور به کمک یک هشتگ بهتر بدیده شویم؟

اینکه شما با استفاده از یک هشتگ در صفحه مربوط به آن تگ چه در اینستا، چه در سایر شبکه های اجتماعی مشابه در چه رنکی قرار می گیرید به نکات زیر ارتباط دارد:

  • میزان کاربرد هشتگ
  • میزان محبوبیت پست شما (میزان لایک و کامنت)
  • زمانی که شما در آن تگ محتوا ارسال کردید (مسلما محتوای قدیمی با لایک و کامنت بالا همچنان در صدر نمایش می باشد)
  • چقدر مخاطب شما جمع کرده اید (میزان دنبال کننده ها)

اگر در موارد بالا به هرکدام نمره ای از میان ۱ تا ۱۰ اختصاص دهید و نمره اکانت و کارایی خودتان را بسنجید یک دید پیدا می کنید که در جستجوی تگ های مختلف شما کجای کار قرار دارید.

در انتخاب هشتگ چند نکته را همیشه مد نظر داشته باشید:

  • هشتگ نامربوط استفاده نکنید (چون ربات های گوگل، اینستا و … تصاویر را بررسی می کنند)
  • مقدار کافی هشتگ استفاده کنید
  • یک سری هشتگ همیشگی استفاده کنید (در همه پست ها یکسان باشد)
  • هشتگ هایی انتخاب کنید که معنای بهترین، اولین و ازاین کلمات نداشته باشد
  • سعی کنید با زدن چند enter هشتگ ها را به انتهای پست انتقال دهید تا در دید کاربر نباشد

اگر هم که مطمئن نیستید توانایی ایجاد چنین پست هایی را دارید که که مخاطب بیشتری برای شما جذب کنند می توانید از به کمک گروه ما در این زمینه استفاده کنید.

یک سری تگ های محبوب اینستاگرام را بخواهیم مرور کنیم به عبارات زیر می رسیم:

#TBT برای یادآوری و پست های قدیمی استفاده می شود

تگ های #followme, #like4like, #follow4follow, #tagsforlikes برای افزایش فالوور و جذب مخاطب بیشترین استفاده را دارند که البته کاربران اسپم را هم جلب می کنند ولی خب ارزش امتحان کردند رو دارند.

یک سری هشتگ ها با کاربرد بیش از ۳۰۰ میلیون در اینستا وجود دارند که به تفکیک استفاده به شرح زیر هستند:

#instagood برای عکسی که به آن خیلی افتخار می کنید

#photooftheday به معنای بهترین کار روز – بهترین عکس روز

#picoftheday هم کاربرد با تگ قبلی

#instagrammers برای امور کاری و بیزینسی و مخاطب قراردادن افراد خاص استفاده کنید

#instamood برای انتشار حالت روحی ناشر تصویر – یا حالت روحی که تصویر القا می کند

#NoFilter تصاویری که هیچ گونه ویرایشی نشده اند و زیبایی خودشون رو دارند

#contest#giveaway#sweepstakes, هشتگ های مناسب مسابقات اینستاگرامی هستند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *